Friday, 30 October 2015

Tak Pernah Lupa

  Assalammualaikum and hai gaiss .


Lama gila bro aku tak jenguk blog aku nih . Kalau blog nih ibarat macam sebuah rumah, ofc lah dah penuh sarang labah-labah blog aku nih hihiks. Sorrylah, esaimen terlalu banyak la gais.  Due date esaimen pulak ya ALLAH, tak sampai pun sebulan. Dengan line internet lagi yang dah boleh mengalahkan siput bab*, siryes aku tak boleh nak hadap blog macam selalu dah hmmmm.


And RINDU pun bertamu dihati. Tuh la pasal malam nih aku gagahkan diri jugak bukak blog sebab rindu yang dah boleh ditahan-tahan lagi nih hewhew.


Ekceli ada banyak benda yang aku nak share dengan korang tapi memandangkan aku dah terlalu mengantuk and penat and busy plus esok kitorang ada program, so I really have to postpone my niat nak share those stories to the other leisure time. 

But the most important thing yang aku nak cakap, aku tak pernah lupakan blog terchentaaaa aku nih okey ? And you guys too, thanks sebab sudi singgah datang jenguk blog orang nih eventho orang dah lama tak usik tak jenjalan ke blog uolls. Inshaa Allah one fine day, okey ? Hihiks.


So till here gaiss. Really have to go now. See ya next time k. Byebye!

2 comments:

  1. semoga diberi kesempatan waktu untuk terus berblogging... yeayy..

    ReplyDelete

Thanks for reading. Do leave a comment 💕