Random post, perhaps ?

by - 2:03 am

 
 
 
Assalammualaikum and hye dear readers :)


How's life guys? Being fine or vice versa? Apapun aku doakan korang happy la ye hihiks. Hmm dah berapa hari ye aku tak update new entry? Entahlah, aku pun tak perasan, apatah lagi uolls kan hihihi.


Tipulah kalau aku kata aku busy gegila sampai tak dapat nak update new entry, tapi siryes gais, line internet aku semenjak dua menjak nih macam nak manja-manja pulak yeww dengan kiteww sampai tak dapat nak balas balik 'kunjungan hormat' uolls kat blog beta nih hihihi. Takpe-takpe uolls jangan risau *sapelah yg nak risau perasan je lebih aku nih* nanti beta akan 'mencemar duli' and balas balik kunjungan uolls okey? Insya Allah esok aku jalan-jalan la singgah blog korang yang cantik-cantik tu ye hihihi.


So tak lama lagi raya korban kan, uolls? Dah beli lembu, kambing, or whatever binatang berkaki empat yang nak dikorban ke? Dah asah alat korban? Excited nak sambut hari raya korban? Hihihi.


Aku nak pesan kat korang yang spesies takut tengok darah and spesies manusia yang tak boleh tengok haiwan kena sembelih terus meleleh airmata macam air terjun tuh, takyah la nak poyo acah-acah berani nak tengok haiwan korban tuh kena sembelih ye? Silap-silap nanti awak pulak yang pengsan kat situ nanti hehehe.


So I stop bebel here guys. Chaw dulu ye?
Assalammualaikum and goodnight uolls :) See ya !


You May Also Like

2 Nerds

  1. salam aidiladha azey... kat sini lembu dah terlepas sekor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam aidiladha jugak :) lah cmne boleh terlepas ? hahahaha cik lembu takut dengar bunyi parang/pisau lah tuh :p

      Delete

Thanks for reading. Do leave a comment 💕